Friday, July 25, 2014

Sol & Sommer

Jeg vet, evigheter siden sist. Mye er fordi jeg ikke har gjort så mye kreativt, men mest fordi jeg ikke har orket å skrive noe innlegg. Men nå er jeg tilbake med ny glød!


 Jeg driver blant annet med å pusse opp utestolene på hytta. Det som er planen er å olje treverket (tar det vi finner hjemme i kjelleren til mamma) og male metallet med rød bengalakk. Bengalakken var noe som vi fant liggende på hytta. Jeg tror det kommer til å bli bra når jeg endelig blir ferdig. Fikk bare bynt på den ene stolen sist, men det blir spennende så se resultatet.



Jeg har også lært meg å skru opp baderomsplater og legge tak ettersom jeg har hjulpet pappa med å pusse opp badet, har dessverre ikke noe bilder her og nå, men når badet blir ferdig så skal dere få se =)



Og det jeg holder på med i dag er å rive hyller for å sette inn kurver, ikke spesielt spennende men veldig nødvendig ^^,

Uansett ønsker jeg alle dere en flott dag videre ^^,























No comments: