Sunday, December 22, 2013

22. Desember - Lillelille Julaften

Oj som dagene har bare rast unna den siste tiden, jeg har vært travelt opptatt med alt og ingenting. I går ble jeg endelig ferdig med de siste julegavene. Så jeg klarte det! Jeg klarte faktisk å bli ferdig med alle før julaften, selv om det så litt mørkt ut en stund. 
 


Og etter som jeg er ferdig med julegavene fortsetter jeg med å strikke opp Drops Eskimo og Naturgarn restene jeg har. Det er faktisk så mye av det at jeg var nødt til å felle av den første biten som jeg skal tove, for å begynne på en ny så det ikke blir alt for stort stykke når jeg skal tove det. Det blir veldig spennende å se resultatet!

 
 
Mamma, min storebror og jeg har også baket og montert vår pepperkake hytte som vi skal pynte i morgen! Jeg gleder meg! 
 




 
Ønsker dere alle en riktig fin adventstid og julestrid de siste dagene før julaften er her!

No comments: