Wednesday, August 21, 2013

KRISE AVVERGET!

Jeg klarte å rette opp feilen jeg hadde gjort slik at jeg slapp å rekke opp hele arbeidet for å begynne på nytt! For en lettelse det er, og det var ikke så komplisert å fikse som jeg var redd for at det skulle være.


Så var det sokkene uten hæl, vel sakte men sikkert går det framover, men ikke fort nok for min utålmodige sjel, så jeg har valgt å pakke det bort for en stund i et håp om at jeg kommer til å gjennomføre prosjektet.  Noen ganger er det for det beste, for strikking skal være gøy, ikke et ork!


Men noe annet som jeg har gjort som jeg synes var kjempe gøy var å pynte litt på notatbøkene min. Jeg er en person som foretrekker at ting er estetisk pent å se på, noe som ikke alltid er like enkelt når det kommer til pengeboka. Men det er egentlig veldig lite som skal til for å gjøre notatbøker fra kjedelige til personlige.

Jeg har enkelt og greit limt brunt gråpapir på framsidene for så å lime en stripe med gull ark på tvers.
Brukte ikke så lang tid, og synes resultatet ble ganske bra.

 
 









Uansett, nå skal jeg dykke ned i pensum for noen timer, det er godt å være tilbake til hverdagen





No comments: