Friday, August 30, 2013

Gledelig helg alle sammen!

Da var jeg ferdig med sokkene! Og er veldig fornøyd med resultatet selv om sokkene ble litt store til meg, men de kommer sikkert til å krympe en del etter den første vasken. Og det er jo bedre at sokkene er for store, enn for små.


Garnet jeg har brukt er raggegarn fra Mor Aase og dobbel Ida sokkegarn på pinne nr 3,5.

 
 
Og tusenkronersspørsmålet, vel det ble ikke nok svart garn til begge sokkene. Men heldigvis fant jeg noe svart babygarn så det gikk fint. HELDIGVIS!


























Jeg har også begynt på et nytt prosjekt som virkelig kommer til å sette tålmodigheten min på prøve. Jeg har nemlig begynt å strikke hansker til meg selv på pinner størrelse 2. Så det blir spennende å se om jeg kommer i mål. (Har aldri strikket hansker før, men har strikke votter)


Til slutt ønsker jeg bare å ønske dere alle en riktig god helg!

No comments: