Friday, July 19, 2013

Platting oppdatering!

Så hva er det som har skjedd de siste dagene? Vel jeg har vært en ny tur i Melfjorden på hytta og nå er jeg ferdig med å støpe. Woho! Nå blir det spennende å se om jeg har gjort en og nok jobb. Og om det kommer til å overleve vinter og tele.


Jeg har også blitt ferdig med ankelsokkene med tardis-hullmønster. Og det føles deilig ettersom jeg har strikke sikkert to-tre par for å få det perfekt og de er deilige å ha på!


Jeg var også på en liten bytur i går og selvfølgelig var jeg innom favorittbutikken min her på Mo, Askeladden. Og kom over denne nydelig kjøkkenstolen som jeg bare måtte ha selv om jeg ikke har noen plass å ha den. Hvorfor kjøpe en slik stol? Vel Mormor og Morfar hadde en slik når jeg var liten, så den gir meg rett og slett gode assisisjoner. Så nå er det vel bare for meg å skaffe meg et eget kjøkken med frokostbar og en til stol.


Jeg kjøpte også 6 nøster med alpakka garn slik at jeg får strikke meg lue, skjerf og votter til den gråe vinterkåpen min. Det ble hvitt denne gangen for jeg ble litt usikker på hvordan gråfargen på kåpen egentlig er. Og det var mamma som var så snill at hun betalte for garnet, noe som hun hadde lovet etter at hun hadde brukt noen hansker som var relativt nye til å fylle diesel. Så følg meg for å se hvordan dette prosjektet ender.



No comments: