Monday, June 18, 2012

oppdatering Super Mario

Helgen har blitt brukt til å olje utemøblene til mamma, og fortsette med å få ferdig baby teppet som jeg holder på med. Været har vært helt greit, men ikke fantastisk, heldigvis var det ikke noe nedbør så jeg ble ferdig med alle møblene. Da er det bare å få ferdig borddekorasjonen, skal legge ut et innlegg om det når den er ferdig ;)


Dette er før møblene er oljet, de er blasse og den gamle oljen er flasset av.

Dette er etter at jeg oljet møblene til mamma, De er nå i en frisk rød farge, de ser nå mye bedre ut. 


Her er jeg ferdig med de røde og blåde rutene, nå er det bare å få ferdig skoene, hendene og bakgrunnen, Jeg kjenner at jeg gleder med til jeg er ferdig. Lurer også på om jeg skal ta å sy fleece på baksiden av teppet. Vel uansett hva jeg kommer til å gjøre regner jeg med at det blir bra.

Just smile =)

No comments: