Monday, June 20, 2011

Mitt nye store proskjekt!

Ettersom jeg nå er ferdig med Zelda genseren og Kunst og håndverk ved Høgskolen i Nesna måtte jeg finne på noe nytt å strikke. Jeg har jo selfølgelig alle de koslige småproskjektene som jeg tar frem i ny og ne. Men synes at det å holde på med et langsiktig proskjekt er mer spennede,siden det tar tid fra begynnelse til sluttprodukt.




Foreløping så er jeg bare i planleggingsprosessen. Og har ikke lyst til å avsløre for mye før jeg har fått begynt på den. Men jeg kan si så mye at jeg har kommet fram til at jeg skal strikke dette i drops alpakka i fargen kongeblå. Det tror jeg at kommer til å bli bra.




Dette er prøvelappen min til prosjektet. Siden mønsteret er strikket frem og tilbake, måtte jeg finne en måte for å få det fint, siden jeg skal strikke rundt. og er kjempe fornøyd med hvordan prøvelappen ble.

Det kommer nok til å bli en stund til dere får se fortsettelsen videre, for lommeboka begynner å bli veldig tom, og må prioriere andre ting enn å handle inn nytt garn ;) Men bare gled dere, for jeg tror dette kan bli veldig bra.

Men heldigvis har jeg mange uferdige ting som ligger å venter på å bli ferdig, som jeg kan jobbe med fram til pengene begynner å strømme inn. Så ingenting er så ille at det ikke er godt for noe ;)


Untill then, Just smile =)

No comments: